Planer med Della och skolan

Imorgon börjar skolan igen efter ett awesome höstlov ...
*Suck*
 
Jag har ganska mycket att göra i skolan för man ska hinna redovisa och allt. Just nu har vi även asmycket prov i SO (dåligt planerat av SO- läraren?)
Jag åker även till Della 3-4 gånger i veckan.
 
PLANERNA MED DELLA
Denna vecka åker jag till Della tisdag och fredag. Kanske söndag oxå. Det är ju farsdag då!
Eller så blir det lördag då.
 
Nu börjar det ju bli mörkt vid 4-tiden så måste ha reflextäcke på Della.. Samt att det är tråkigt att rida i mörker men jaja!
 
Snart kan vi även sätta på sadel på henne. (Hon är tjock så sadelgjorden ej går runt!) Sen ska vi även börja hoppa tillsammans och vidare tävla! Jag är så sjukt nöjd med Della och hon gör framsteg varje ridning! Mitt hjärta ♥ Hennes föl Daisy måste även börja hanteras mera, hon är ju lite 'host' (kan ju säga att Della tycker det är väldigt skönt att komma sj in i stallet utan en Daisy som jagar henne!)
Men det är lite planer. Åhh jag har drömmaaaar...<3
 
Nä nu ska jag väl kolla på film eller nå, gå och lägga mig strax. Är gaanska trött om nått.
Måste jobba hårt denna vecka. Ska hinna redovisa ganska mycket innan v.50-v.51
 
Puuusss
Daisy var den enda som gjorde sig på bild (bild ej tagen av mig)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0