Schemat idag

Idag hade vi ju studiedag och jag drog till Della. Det var nämligen så att jag skulle rida henne för första gången i sadel :D
Hon var lite seg men det var ju första gången med sadel på ryggen för henne på ett halvår minst? Såå nu ska vi bara jobba upp hennes kondition! För övrigt är hon världens finaste ponny. Åh jag älskar henne såå ♥
Det är ju jävligt kul när Daisy kissar ner halva boxen när man rider så det tar ju låång tid att mocka ... #ontimusklerocharmar
 

Imorgon är  det skola igen men ganska chill onsdag! På torsdag ska vi i min klass kolla på Hunger Games 3 kl 18.00 :D 
 
uppdaterar er mer senare eller imorn vi får se byee
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0