Veckan

I går slutade vi kl 12.45 rätt najs vettja! Det innebar att jag var tidig, eller tidig och tidig, till stallet och Della igår.
 
Gjorde Projektprov idag (För er som går på kunskap fattar xD) i svenska steg 20. Fick ett bra betyg på det såå är ganska nöjd jah c:
 
Vi sålde även fika idag, vi hade jour denna vecka. Nästan allt tog slut haha och alla tjejer i min klass tyckte våra cupcakes var söta och jättegoda! (Vi är tvingade att göra de nästa termin med).
 
Drog direkt till Dellis idag. Miin plutt ♥ Åker dit på söndag med.
 
Men vi  hörs imorgon eller nå bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0