VIINTER

Snaaaaart fredag yay!
 
Här sitter jag en torsdagkväll och bloggar.... Jao a perfect day!
 
Omg alltså. Snön är här!! Love´n it!
 
Vart "nyss" i stallet och red Della. Min griis <3
Idag var hon helt sjukt underbar! Är så galet nöjd och hon fick många klappar och pussar innan jag gick hem. Sen ville Daisy sno min halsduk oxå... Buse...
 
Idag hitta jag Jacks träns i stallet. Jag höll det tätt intill mig och kunde känna hans luft.. Jag börja nästan gråta. Han var den enda som fanns där för mig. Han var den enda som verkligen lyssnade och brydde sig. #HoppasduhardetbrapåTrapalanda #saknardigså
 
I morgon i skolan ska vi se på en teater, igen, tjoho! Det sägs att alla skolor i K-holm har sett den ? Aja hoppas den är bra iaf. 
Känner mig jävla stressad alltså, har asbra betyg i engelska, skulle inte förvåna mig om det sänks.... Måste redovisa massa men det finns inga jävla tider gaah! Får damp
 
Aja ska fortsätta kolla yt nu så vi höörs bye!
Bästavän. ♥ #RestInPeace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0