Allt gör så jävla ont

Asså förlåt men jag är så jävla ledsen. Denna kväll en sån kväll jag bara vill dra till stallet, gråta ut och Jack, säga jag älskar han över hela mitt hjärta.
Jah vill föralltid sitta på hans rygg och se hans underbara ögon var dag. Jag vet han kommer få de bra på Trapalandas eviga gröna ängar men jag klarar inte av detta.
Jag har aldrig gråtit när något annat djur dött. Atlaz, Jet, Fräck, Pi, Onyx jaa. Aldrig gråtit över dem. De betyder Jack är nått speciellt.

Jag vill vara ensam med Jack. Bara prata. Krama om han.
Ingen vet hur det känns. Ingen vet hur jag mår. Men jag hoppas bättre när allt detta är över...

Kram från en ledsen //£


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0