Det gör så fruktansvärt ont

Man hör ju folk hålla på och säga "åhh jag längtar till jul och vintern då snön kommit"
Man sitter i diskutioner ang. detta.

Men vet ni vad? Jag längtar fan inte till jul eller vinter eller nått sånt!

Fr.om denna vintern kommer snön och vintern alltid vara ett hot mot mig. Det är vintern och snön som kommer göra så min bästavän kommer dö.

Självklart älskar jag julen och snön samtidigt. Men nu känns det inte kul längre. Aldrig mer kunna ta en lång galopp över en snöåker eller rida in i en mysig snötäckt skog tillsammans med min bästavän.

Det gör så fruktansvärt ont att höra dehära diskutionerna. Tillochmed hemma har jag sagt ifrån. Jag vill inte höra det när de vet hur ont det gör.

Hur många gånger har jag inte gråtit för mig själv? Hur många gånger har jag helt plötsligt börjat gråta? Hur många gånger har jag inte sagt till mig själv att allt kommer ordna sig även fast jag vet att det aldrig kommer göra det.

Det är som att någon tagit ur mitt hjärta och stampat på det så det blivit i tusen bitar. Och nu orkar jag inte mer.

Jack jag älskar dig ... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0