Fullt upp i skolan + förkylning

Uäääk
Förkylning.
Haft fullt upp i skolan om man säger så. Idag såå gick vi ner på torget. Imorn skolval, när hade ni det? och fredag prov.
Drar direkt till Jack på fredag, sista ridturen på han .. Gråter floder.
På lördag äre ridlektion + hopptävling! Ska hoppa de högsta som fanns, 70 cm på älskade Heiress <3

Tacksam över att mamii skjutsar mig till skolan imorn så jag får sova längre <3

Men detta blev typ ba ett snabb inlägg. Bilder kommer btw från hopptävlingen I think!
Godnatt på er. Hälsar en förkyld tjej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0