Lite uppdatering baraaa

Förlåt för dålig uppdatering!
 
Men jag tog bort appen på min mobil för att kunna uppdatera och har ej installerat det igen, vet inte varför x3
Men jajaj jag ska ladda ner den...
 
Lite typ "info" nudå:
 
Tycker veckan gick ganska fort iaf. Idag är det ju freeeedag och vi fikade i skolan :D Vi får ta med oss fika till skolan sista fredagen i månaden och idag är de sista fredagen i september. Det är även typ Casual friday (man får ha keps osv i skolan).
Men ja åkte hem iaf efter de xD
 
Imorn ska jag rida. Vet dock ej vad vi ska göra på ridlektionen. 
 
HON KOMMER I OKTOBER!
B-ponnyn. Gud jag längtar ihjäl mig typ så trots jag bara ska vara skötare på henne x3. Hon, den fina isabellefärgade ponnyn ♥
Kommer ej ihåg vad hon heter, långt tjusigt namn typ oxå kallade de henne för något, fin stam har hon med :3
 

Idag e de ju fan 26 september och jag vet inte när i oktober men jag veet, jag längtar fullt ut.
btw skolfotot har kommit. Haha guud, blev dock bättre än förra året och ja ni ska fåå se ^^
#Jack
 
Mer uppdatering kommer väl senare I hope. Nu ska jag ta o ladda ner appen PUUUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0