Hej bloggen!

Under den tiden jag varit borta från bloggning har jag typ varit i Sthlm. 
Red kusses fina frieser och hängde med honom en dag i stallet. 
Willow ❤️

Idag är det bara 1 dag kvar på lovet 😭😭😭
Sörjer rejält

Iaf när jag var i stallet idag så red jag Della och M red Baby när vi red så Della och Baby ba stod och kolla på varann "Stooor svart häst" liten brun" haha
Sen var han ute och körde en häst också. Della fick för sig att leka travare 😂👏

Imorgon blir bara en chilldag helt enkelt och på torsdag när vi börjar skolan slutar vi 12! 👌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0